Afrikaans Gedigte oor Sielsiekte en Institusionele Ervaring

Afrikaans poetry about mental illness and experiences in psychiatric facilities.

Karen Kuhn’s poem, My Adres is one of my favourites.

My Adres

Terug onder kliniese lakens,
tussendeur saalgeluide
en verdoofde denke
is ek mal
daaroor
om letters te skok en te doseer:
myself te sertifiseer

Our Lived Experience

(En twee Engelse vertaalings.)

image

Ingrid Jonker (oor die dood van haar ma)

Ontvlugting

Uit hierdie Valkenburg het ek ontvlug
en dink my nou in Gordonsbaai terug:

Ek speel met paddavisse in ’n stroom
en kerf swastikas in ’n rookransboom

Ek is die hond wat op die strande draf
en dom-allenig teen die aandwind blaf

Ek is die seevoël wat verhongerd dwaal
en dooie nagte opdig as ’n maal

Die god wat jou geskep het uit die wind
sodat my smart in jou volmaaktheid vind:

My lyk lê uitgespoel in wier en gras
op al die plekke waar ons eenmaal was

Escape (vertaal deur Antjie Krog en André Brink)

From this Valkenburg have I run away
and in my thoughts return to Gordon’s Bay:

I play with tadpoles swimming free
carve swastikas in a red-krantz tree

I am the dog that slinks from beach to beach
barks dumb-alone against the evening…

View original post 765 more words

Come on, talk to me- what did you think?

